تبلیغات
Hamed Game - مطالب مرداد 1389

Hamed Game

*** هر چیزی درباره ی بازی ***

 

Pro Evolution Soccer 2011

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

2011، در ماه اکتبر سال جاری

مسوولان شرکت کونامی در جریان نمایشگاه گیمزکام آلمان تایید کردند جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های PES در ماه اکتبر سال جاری میلادی در اختیار علاقمندان پروپاقرص سبک شبیه‌ساز فوتبال قرار خواهد گرفت.
بر اساس اطلاعات ارایه شده نسخه‌ی آمریکا شمالی بازی در تاریخ پنجم اکتبر (13 مهر 1389) منتشر خواهد شد و نسخه‌ی اروپایی بازی نیز در تاریخ هشتم اکتبر (16 مهر 1389) در اختیار بازی‌کننده‌های این منطقه قرار خواهد گرفت.

مسوولان تیم بازی‌سازی کونامی در شهر توکیو پیش از این تاکید کرده بودند نسخه‌ی سال 2011 بازی PES نسبت به نسخه‌های گذشته بیشترین تغییر را به خود دیده است و بازی‌کننده‌ها می‌توانند از روند بازی جدید، تنظیمات کنترل و گرافیک پویا و جدیدتر بهره‌مند شوند.
نسخه‌های پلت‌فرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 در تاریخ سیزدهم مهر سال جاری در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت. تاریخ انتشار نسخه‌های نینتندو Wii و پلی‌استیشن2 تیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص PES 2011 می‌توانند به پیش‌نمایش این بازی در شماره 82 نشریه دنیای‌بازی مراجعه کنند.

Pro Evolution Soccer 2011
 سازنده: Konami
 ناشر: Konami
 سبک: شبیه‌ساز فوتبال
 پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3 - PS2 - Wii
 تاریخ انتشار: 13 مهر 1389



Portal2

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

پورتال2، تاریخ خورد

مسوولان استودیو بازی‌سازی والو در جریان نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای گیمزکام که در شهر کلن آلمان برگزار شده است، رسما از انتشار قسمت دوم از مجموعه بازی‌های پورتال در سال 2011 میلادی خبر دادند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده دومین قسمت از مجموعه بازی‌های بسیار محبوب پورتال که حجم وسیعی از تغییرات را نسبت به قسمت اول به خود دیده است، در تاریخ نهم فوریه سال آینده میلادی (20 بهمن 1389) در اختیار بازی‌کننده‌های مشتاق قرار خواهد گرفت.

هم‌چنین سرویس خبری گیم‌اینفورمر تایید کرد استفان مرچنت، نویسنده و کمدین معروف در قسمت دوم از مجموعه بازی‌های پورتال در نقش صداپیشه‌ی ویتلی، روبوتی که به لهجه‌ی بریتانیایی خود شهرت دارد، حضور خواهد داشت.
در هر صورت شاید شنیدن این خبر که پورتال2 در سال 2011 میلادی برای پلت‌فرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن منتشر خواهد شد و برای تجربه‌ی آن باید چیزی نزدیک به شش ماه صبر کرد، برای طرفداران پروپاقرص این عنوان سکوبازی چندان مساعد نباشد.

Portal2
 سازنده: Valve Corporation
 ناشر: Valve Corporation
 سبک: معمایی اول‌شخص
 پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3
 تاریخ انتشار: 20 بهمن 1389

- Gabe Newell
  مدیرعامل استودیو بازی‌سازی والو






Assassin’s Creed: Brotherhood

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

بخش تک‌نفره برادری پانزده ساعت بطول خواهد انجامید

مسوولان شرکت یوبی‌سافت در جریان نمایشگاه گیمزکام سال جاری میلادی تایید کردند بخش داستانی و تک‌نفره‌ی برادری، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فرقه‌اساسین پانزده ساعت به طول خواهد انجامید، اما نگفتند که آیا این پانزده ساعت شامل ماموریت‌های جانبی موجود در بازی هم خواهد شد، یا فقط به خط اصلی داستان مربوط می‌شود.

گلک سیمارد، طراح مراحل بازی این موضوع را در جریان برنامه‌ی نمایش برادری که پشت درهای بسته در نمایشگاه گیمزکام انجام شد، تایید کرد.
هرچند سیمارد پس از این برنامه در پاسخ به سرویس خبری وی‌جی247 از اشاره به این‌که این زمان به ماموریت‌های جانبی بازی نیز مربوط می‌شود یا خیر، اجتناب کرد.
مطئنا اگر این پانزده ساعت بهمراه مراحل و ماموریت‌های جانبی بازی باشد، از حیث طول بخش تک‌نفره و داستانی، برادی عنوانی کوتاه بشمار می‌رود.

نسخه‌ی بتای برادری از تاریخ نوزدهم سپتامبر (28 شهریور 1389) در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. فرقه‌اساسین: برادری در تاریخ شانزدهم نوامبر سال جاری میلادی (25 آبان 1389) برای سه پلت‌فرم پلی‌اسیتشن3، ایكس‌باكس360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

- Assassin’s Creed: Brotherhood
 سازنده: UbiSoft Montreal
 ناشر: UbiSoft
 سبک: اکشن سوم‌شخص
 پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3 - PSP
 تاریخ انتشار: 25 آبان 1389



Metal Gear Solid Rising

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

می‌توان بدون كشتن حتی یک نفر، بازی را به اتمام رساند

زمانی که در دست‌تان شمشیری دارید كه با یک ضربه می‌تواند خودرویی را از میان به دو نیم كند، مطمئنا مخفی کاری و نکشتن دشمنان اولویت اول شما در بازی نخواهد بود. با این حال، متال‌گیر‌سالید: رایزینگ هنوز هم نام مجموعه‌ی متال‌گیر را به دوش می‌كشد و این مجموعه برای نكشتن امتیاز خاصی قائل است، خصوصا این‌که انسان‌ دوستی و صلح ‌دوستی كوجیما پروداكشنز را نیز نباید از یاد برد.

اخیرا شیگنوبو ماتسویاما، تهیه‌كننده‌ رازینگ به سرویس خبری كوتاكو گفته است: "من معتقدم یكی از عناصر مخفی‌كاری در متال‌گیرسالید، نكشتن است. شما می‌توانید رایزینگ را نیز بدون كشتن تمام كنید."
وی ادامه داد: "در بازی روبوت‌ها و سایبورگ‌های زیادی وجود دارند، اما اگر آن‌ها را تكه‌تكه هم كنید، جزو کشته‌های بازی محسوب نخواهند شد. شما البته این آزادی را دارید كه در بازی انسان‌ها را بكشید. البته شما می‌توانید بازی را بدون كشتن حتا یک انسان به پایان برسانید، اما در این میان روبوت‌ها و سایبورگ‌ها را تكه‌تكه كنید."

تكنولوژی بریدن دقیق در بازی، به شما این امكان را می‌دهد تا بدون كشتن حتا یک نفر، تنها اسلحه‌ی او را بریده و عملا قدرت تدافعی وی را از كار بیندازید. یا می‌توانید با بریدن پای یک نفر، بدون كشتن او، به راه خود ادامه دهید.
ماتسویاما در رابطه با كشتن ادامه داد: "من زیبایی نكشتن را در بازی قرار خواهم داد. می‌خواهم مشخص كنم كه شخصا به بازی‌كننده بخاطر كشتن در بازی پاداش نخواهم داد. من تمام كردن بازی را در آن حال آسان‌تر نخواهم كرد، احتمالا آن را سخت‌تر هم خواهم كرد."

همانطور كه اشاره شد، كوجیما پروداكشنز انسان‌ دوستی خاصی دارد و این موضوع در صحبت‌های ماتسویاما كاملا نمایان است. هفته‌ی پیش نیز هیدئو كوجیما، خالق مجموعه‌ بازی‌های متال‌گیر سالید در برنامه‌ای كه برای رونمایی‌های ]مثلا![ بزرگش ترتیب داده بود به سوال‌هایی نیز جواب داد. یكی از سوال‌هایی كه از وی پرسیده شد در این خصوص بود كه چرا او در سفیرصلح به جای چاقو، وسیله‌ای برای شوک الكتریكی قرار داده است.
كوجیما به این سوال پاسخ داد: "به این دلیل كه سفیر صلح برای یک كنسول دستی ساخته شده است. والدین شخصی كه مشغول بازی با یک كنسول دستی است، از اتفاقاتی كه در آن می‌افتد مانند صفحه‌ی بزرگ تلویزیون، مطلع نمی‌شوند. به همین دلیل نیز من چاقو را از سفیرصلح حذف كردم."
متال‌گیرسالید: رایزینگ برای سه پلت‌فرم رایانه‌های شخصی‌، ایكس‌باكس360 و پلی‌استیشن3 عرضه خواهد شد.

- Metal Gear Solid Rising
 سازنده: Kojima Productions
 ناشر: Konami
 سبک: اکشن مخفی‌کاری
 پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3
 تاریخ انتشار: نامشخص



ghost of sparta : god of war

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

خدای جنگ:‌ روح اسپارتا

وارد غرفه سونی که بشوید، عناوین مختلف به سوی‌تان هجوم می‌آورند. از کیلزون3 گرفته تا inFamous2. اما چه کنیم که کریتوس از ما هم مثل بقیه‌ی ایرانیان دل برده است. پس همه را ول کرده به سراغ خدای جنگ بروی یک پی‌اس‌پی می‌رویم.
طبق گفته مسوول این قسمت، بازی حدود 90 درصد کامل شده است. بازی را شروع می‌کنیم. بازی از روی عرشه‌ی یک کشتی شروع می‌شود و فضایی شبیه به شروع اولین قسمت بازی این سری دارد. بازی هنوز دموهای سینمایی ندارد و موسیقی و صدا گذاری برروی این نسخه از بازی برای عرضه وجود ندارد. بنابراین از داستان خبری نیست.

با کشتن چند دشمن غولآخر این مرحله معرفی می‌شود. یک موجود هشت‌پا مانند بزرگ که هر کدام از پاهای هشت‌پا در انتها یک دهان سه تکه دارند. مانند خدای جنگ 3 پاهای این هشت پا تا رسیدن به خودش، در طول مرحله مزاحم شما می‌شوند و باید آن‌ها را از سر راه بردارید. بازی چیز جدیدی نسبت به نسخه‌های پیشین و زنجیرهای المپ ندارد و گیم‌پلی همانی است که تجربه کرده‌ایم. بنابراین استاندارد و جذاب است یک خدای جنگ دیگر و احتمالا همین‌ها کافی هستند که حتما این بازی را انجام دهیم. غولآخر هم مانند زنجیرهای المپ خوب و جذاب بود و مبارزه با آن هیجان‌انگیز.

یکی از دیگر نکات بازی اضافه شدن یک سری دشمن خرچنگ مانند به بازی است که کاربردی مانند عقرب‌های کوچک در خدای جنگ3 داشت. مزاحم و اعصاب خرد کن.
بیش از این لازم نبود که با بازی سر و کله بزنم. به خصوص که مسوول این از ارایه هرگونه اطلاعات سرباز زد. به هرحال تجربه‌ی خوبی ازخدای جنگ بود.

دنیای بازی، گیمزکام 2010

God of War: Ghost of Sparta
 سازنده: Ready at Dawn
 ناشر: SCEA
 سبک: اکشن سوم‌شخص
 پلت‌فرم: انحصاری PSP
 تاریخ انتشار: 11 آبان 1389



Call of Duty 6: Modern Warfare 2

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان


سیستم مورد نیاز:
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation

درباره ی بازی:
سازنده : كمپانی Infinity Ward
ناشر : كمپانی Activision
تاریخ انتشار :  Nov 10, 2009   
وب سایت اختصاصی : Call Of Duty Modern Warfare 2
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص جنگ جهانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی كامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .
ویژگی های بازی Call of Duty 6: Modern Warfare 2:
- بازی بسیار زیبای گرافیکی بر اساس فن آوری نوین و منحصر به فرد مدرن بازی Call of Duty از شرکت Infinity Award.
- جلوه های ویژه بسیار عالی، گرافیک بالای بازی و پرداختن عالی به جزئیات، محیط کاملا قابل تخریب و طبیعی .
- مبارزه گروهی بسیار عالی که همرزمانتان به بهترین وجه ممکت شما را در مبارزات سخت ارتشی یاری خواهند کرد .
- محیطی کاملا زیبا که بازیکن حس واقعی حضور در صحنه نبرد واقعی را با تمام وجود لمس خواهد کرد !
- داستان حماسی و جذاب در بازی انفرادی .
- بازی فوق العاده مهیج چند نفره .
و .......


یک خبر جالب

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

یخچالی که غذاها را در ژل نگه می دارد 

electrolux-narenji-ir.jpg

یخچال، معمول ترین وسیله ای است که تقریباً در هر آشپزخانه ای یافت می شود؛ در حالی که ظاهر و نحوه کار کردن آنها از زمانی که ساخته شده اند، تغییر چندانی به خود ندیده است.

 

اما یک طراح روس به خود جرات داده و یک نمونه متفاوت و جدید برای یخچالهای آینده طراحی کرده است. این یخچال که بیشتر شبیه یک ویترین است، برخلاف یخچالهای معمولی، مواد غذایی را در ژلی سبز رنگ نگهداری می کند نه در محفظه ای از هوای سرد.

 

این طرح در جمع فینالیست های ۲۵ طرح مسابقه برتر بهترین طرح های مفهمومی که هر سال شرکت الکترولوکس برگزار می کند، قرار گرفته. یوری دیمیتریف در مورد ژل استفاده شده در این یخچال اینگونه توضیح داده: این ژل، پلیمری حیاتی، بی بو و ضد چسبندگی است که قابلیت تازه نگه داشتن مواد غذایی را دارد و شما می توانید مواد غذایی را در هر قسمت آن قرار دهید



همه چیز در باره Kinect مایکروسافت

 

نوشته شده توسط:حامد ثابت قدمان

500x_kinect-pr-top-1.jpg

پروژه ناتال با این شعار شروع شد که شما به دسته بازی نیازی ندارید و خودتان دسته بازی هستید. همانطور که در نارنجی خواندید دیروز سرانجام نام نهایی این پروژه، کینکت اعلام شد و امروز هم مایکروسافت اعلام کرد که روز ۴ نوامبر آن را برای کنسول بازی اکس باکس ۳۶۰ به بازار ارایه می کند. این شرکت هنوز قیمت آن را رسما اعلام نکرده اما پیش بینی می شود که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار باشد. ‏ 
‏ 
متفاوت بودن کینکت سبب شده که بعضی ها هنوز متوجه نشده باشند که Kinect چیست و سوالات زیادی در ذهن افراد شکل گرفته. به طوری که بعضی ها تصور می کنند کینکت یک کنسول بازی است! اینجا پاسخ تمام این سوالات را پیدا خواهید کرد. ‏ 
‏ 
‪کینکت یک دوربین است: ‏ اگر به طور ساده به Kinect نگاه کنیم این فقط یک دوربین است که برای کنسول بازی Xbox 360 ساخته شده. مانند یک وب کم که به کامپیوتر متصل می کنید، کینکت را هم می خرید تا به کنسول اکس باکس وصل کنید. ‏ 
‏ 
کینکت از اشعه مادون قرمز برای ردیابی حرکات استفاده می کند: ‏ کینکت از وب کمی که برای کامپیوتر تان می خرید باهوش تر است. این دوربین گستره دیده وسیعی دارد و وقتی ان را بالای تلویزیون قرار می دهید بیشتر محیط اتاق را می بیند. با قدرت اشعه مادون قرمز و نرم افزارهایش می تواند شما و ۴۸ نقطه مختلف از بدن را شناسایی کند و حرکات را تشخیص بدهد تا با حرکت دادن بدن بتوانید بازی کنید. ‏ 
‏ 
کینکت فقط دوربین مادون قرمز نیست: ‏ به همراه آن یک میکروفون هم وجود دارد. شما می توانید با کنسول اکس باکس ۳۶۰ صحبت کنید و به آن فرمان بدهید. ضمنا تنها شما را به صورت مادون قرمز نمی بیند. این دوربین می تواند به صورت RGB فیلم برداری کند و قابلیت تشخیص چهره دارد. بنابراین کاربرهای خودش را می شناسد و با دیدن آنها به سیستم لوگین می کند. ‏ 
‏ 
کینکت منو های خودش را دارد: ‏ برای اینکه کنترل صوتی اش راحت باشد مایکروسافت یک رابط کاربری جدید برای آن طراحی کرده که با رابط خود کنسول اکس باکس متفاوت است. ‏ 
‏ 
امکان چت ویدیویی دارید: ‏ نرم افزاری شبیه اسکایپ به نام Videokinect توسط مایکروسافت ساخته شده. تا بتوانید با دوستانتان روی اکس باکس، اکانت لایو یا لایومسنجر کنفرانس ویدیویی داشته باشید. ضمنا شما می توانید با دوستانتان از این طریق ویدیوها را به طور مشترک نگاه کنید. ‏ 

500x_xbox360event102.jpg

برای شروع با ۱۵ بازی: ‏ همراه با ارایه کینکت ۱۵ بازی مخصوص آن هم ارایه خواهد شد. اگر کمی بیشتر صبر کنید تعداد بازی ها به طور شگفت انگیزی بیشتر می شود. ‏ 
‏ 
اما همه چیز عالی نیست: ‏ هنگام کار در ابتدا برایتان خیره کننده است. اما کم کم متوجه می شوید که ایراداتی هم وجود دارد. گاهی اوقات تاخیر زمانی در تشخیص حرکات به وجود می آید که شاید به مذاق هر کسی خوش آیند نباشد. اما در کنار مشکلات کینکت از پتانسیل های زیادی هم برخوردار است. برای مثال فقط کاربرد آن را به عنوان یک کنترل از راه دور در نظر بگیرید که چقدر بهتر از ریموت های فعلی است.


  • تعداد کل صفحات:2 
  • 1  
  • 2  


 


ساعت فلش
تصویر روزگالری عکس
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
کد جست و جوی گوگل

جاوا اسكریپت

كد ماوس